Poum Poum! is a musical animated film which celebrates the simple and childish joy of hitting drums, scribbling on paper using marker pens, splashing paint or making cracked cymbals screech. Poum Poum! finds chaos, mishaps amusing and aims at spreading a spontaneous and joyful creative energy.