2085. Humanity is beginning to colonize the universe and sends exploration ships on reconnaissance. You are sent to investigate the disappearance of one of these ships: the Eclipse.
Eclipse is a collaborative, immersive, hypereality experience, a glimpse of the cinema of tomorrow. An interactive short science fiction film for four players, reenforced by physical effects, permitting participants to be totally aware of their bodies and to move about freely.