Twenty-three years after the death of Philip K. Dick in 2005, David Hanson, a young robotics engineer unveils the first android in human form, named "Phil".
I Philip draws you into the memories of what might have been the writer’s final love story. But are these memories simply the fruit of the imagination of an android that has learned to approximate a human being?