Joseph is in a very possessive relationship with Marianne. The night before she is leaving for long months of study overseas, Joseph attends her going away party. Independent and very seductive, all eyes are on Marianne at the party. During the evening, Joseph, who knows none of the other guests, is trapped between his jealousy and the assaults of the other "suitors."