Ryan is a young boxer from the Parisian ghetto. When his mother passes away, he has to go to Algeria to bury her body, according to traditions. When he arrives at the Algiers airport, he is greeted his uncle Youcef, whom he had not seen since his childhood. Ryan is catapulted into a dysfunctional family and an uncle ready to do anything to steal Ryan’s inheritance, a piece of land that used to be his mother’s garden.