Nirvana Queen is the heroine of a science-fiction writer, named Extazus. We follow her adventures in a surreal parallel universe, mixing esoteric and heroic fantasy. In this fantastic universe made of encounters and trials, jousts between opponents turn into loving and sexual embraces.