Twenty-something Eli suddenly decides to return to her hometown of La Rochelle to see her younger half-sister and try to win back her ex, Zack. Zack puts aside his anger and agrees to take the girls out on a boat trip to a sandbank isolated in the middle of the ocean. On this outing, Eli will try to turn the situation around and reveal her true self.