Summer 1996, A young broken couple in search of a new meaning of life arrive in a very peaceful place of Burgundy. In search of a living, they end up looking after an old horse. Through a meeting she discovers her faith and he escapes alone. The nature, the elements, the love and the birth of a belief forces them to confront their reality.