A director is carrying out street casting in Tuscany. He meets Sergio, a young Romanian trouble-maker who is facing prison. The director is fascinated by him and asks him to come to Rome to become an actor. Sergio has an opportunity to start again, but for this to happen, Elena, a young Romanian girl who lives in his neighbourhood, must drop her charges against him.