Eka is a 25-year-old Balinese living in a small village in northern Bali. Out of love for Margaux, a beautiful piano student living on the island with her French family in a luxurious villa, Eka decides to learn how to compose music. The young man will be captivated by this artistic world he seeks to conquer, making him hope for a new life far from poverty and the harshness of his environment. But his downfall will match his rise to success: dizzying and tragic.