André Bamberski, Kalinka's father, sets out on a struggle for justice confronted by borders and barriers. Alone against doctors, judges, and even against his ex-wife, who is deep in denial, his determination for his daughter's murderer to be found guilty and sentenced will be relentless - even if it means spending his whole life in order for justice to be done.