On January 9, 1993, Jean-Claude Romand killed his wife, children and parents, then tried to kill himself. The investigation that followed revealed that he wasn’t the doctor he’d claimed to be for the last eighteen years. Even more incredible, he’d never done anything at all. About to be found out, he’d preferred to get rid of all those who he would never be able to look in the eye again.