Paul is a sixty-year-old neurosurgeon. When you're married to Lucie, there are never any shadows on happiness. But one day, bouquets of roses start being delivered anonymously to the couple's house at the same time when Lou, a twenty-year old, never stops crossing Paul's path.
The masks then begin to fall: is everyone really what they pretend to be? Is the life Paul and Lucie leading the one they dreamed of? Who is lying and who is telling the truth? Is there still time, just before life's final season, to dare to reveal unspoken things and secrets? Where are the monsters and where are the angels?