To spy on her lover Ludo, 50 year-old Claire Millaud creates a fake profile on social media and becomes Clara, a beautiful 24 year-old. Alex, Ludo’s friend is instantly enamored. Claire, trapped by her avatar, falls madly in love with him. Although everything is played out in the virtual world, the feelings that blossom are quite real. A beguiling story where lies are entangled with reality.