Stanislas, a fisherman, loses everything when his boat breaks down. Too old and illiterate, he decides to join forces with old fishermen who attack trucks on the road. It is very risky for Stanislas as his own sons are police officers. When things go wrong, he ends up with a box in which he finds a 10-year-old boy...