Because they adore their mother, who is seriously ill, the members of a fractured family decide to offer her the most incredible farewell gift: a meeting with Dave, the singer, her idol!
But perhaps this extraordinary project is a little too ambitious for these ordinary siblings, who keep a tight a lid on their true feelings.
United by their project, their plan will nevertheless skid off the rails when they decide to kidnap Dave, their victim for an evening.