Dominique, a driver's license examiner, is now living his last day of career after 42 years of loyal service. Today he is examining Marion who is taking the license for the 5th time. The two are accompanied by Julie, Marion's instructor. The three come out of the center and collide with a pedestrian who dies instantly. They have 20 minutes to find an alibi, get back to the center and pretend nothing has happened.