In the south of France, two armies stand ready to fight each other. Warriors size each other up, adrenaline electrifies muscles. Who will emerge victorious from this battle? Champions on each side are preparing their comrades for battle. Their fiery imaginations develop epic scenarios. Nourished with images from adventure films, they re-appropriate the landscape around them. We plunge into the view ten-year-old children have of the world.