The young and valiant D'Artagnan joins the seasoned Three Musketeers to stop the evil Cardinal Richelieu from seizing the throne of the kingdom of France and causing Europe to be torn apart by war.
A new 3D version of the great classic of action and adventure by Alexandre Dumas.