When you’re part of America’s most elite combat unit “the Navy SEALS” every operation is a life threatening mission into the unknown. RENEGADES is about a team of Navy SEALS on assignment in war-torn Europe who discover a treasure of gold at the bottom of a lake - rumored to be worth hundreds of millions of dollars. In an effort to help the locals, they go rogue and engineer a heist to retrieve the gold and return it to its rightful owners. But in a deadly turn of events, they are detected by the enemy and left with only 10 hours to carry out their mission.