Cold Blood Legacy is the story of Henry (Jean Reno), a legendary hitman enjoying the isolation of his lakeside cabin deep within the vast wilderness of the Rocky Mountains. When the solitude of his well-earned retirement is shattered by the arrival of a young woman (Sarah Lind), the survivor of a dramatic snowmobile accident, Henry must decide whether to risk his own life to save hers.