Leon is a killer of the worst kind. He is untouchable, undetectable and above all, indestrictible. Better than a submarine. An ever-present armed danger casting a shadow of terror over New-York. Indestructible Leon ? Until a little mouse comes nibbling away at the edifice. A tiny little mouse with big eyes.