For him, they're the "Inside Ring." The one that you don't defy or cross. The one that acts as a security cordon because everyone knows the rules and his place. Here, you can be sure of the people around you. Hence, risks are reduced. You can get on with the job. Set up transactions. One in particular. Spectacular. Grandiose. Perhaps the last.
After this job, Milo plans to stop, pass the clan's control to his direct hier, the only son now left to him: Anton.
While preparations for the break-in follow their inexorable path, a bitter, inevitably violent struggle ensues between the wounded father and the son who refuses the burden of an inheritance to heavy to bear.