London, in the near future. Technological progress means that the world is under the surveillance of an invisible and all-powerful authority: Management.
Qohen Leth, a computer genius, lives a reclusive life in an abandoned chapel, where he desperately waits for a phone call that will give him the answers to all the questions he's asked. Management is making him work on a secret project aiming to decipher the reason for Existence - or its lack of finality - once and for all.
Qohen's solitude is interrupted by the visits of Management's emissaries: Bob, Management's prodigal son, and Bainsley, a young and mysterious woman who tries to seduce Qohen.