This evening, Nadège and Hugo, bourgeois thirty-year old couple, receive for dinner their old friends. Very quickly, the tensions and the old conflicts between the dinner guests come to surface. The tone of the evening is given and each competes with other with cynicism and wickedness. This dinner could be a simple disaster, but it is without counting the presence of Eve, beautiful new conquest of Tanguy. Behind her visible innocence and her stupid air, hides somebody much more surprising and stranger being able to tip over this meal to an absolute nightmare.