Thirty-year-old Fred lives in Paris with Camille, his partner, and leads desultory existence that leads him to prison. After two years in jail, he gets back together with Camille. Despite her support and the perspective of a new start to life, we progressively discover a man with no direction who will fail in his personal quest.