It's the middle of the 1970s. Jimi Hendrix is dead. Ten-year-old Pascal wonders who killed him. With his tiny camera, he films a family wedding in the Vendée region and asks Stéphane, his seventeen-year-old cousin, the question. Stéphane, Pascal's hero, is against this wedding, which is slowly turning into chaos.