Some men have everything, while other men have even more. Léo is one of the latter. A member of the jet set, he can be seen at the trendiest parties cruising beautiful women, living life to the hilt while others barely have time to even dream it. Narrowly escaping death in an accident, Léo suddenly discovers the true value of life. He’s never known the meaning of true love and now he’ll start to understand what really counts. The accident doesn’t mean the end, it marks the beginning of an attempt to conquer again all he possessed without realizing it.