After four years separation, Ahmad arrives in Paris from Teheran. He has been asked to come by Marie, his French wife, so that they can proceed with their divorce. During his brief stay in the city, Ahmad witnesses the conflictual relationship between Marie and daughter, Lucie. His efforts to make the relationship better will reveal a past secret.