Following the death of her multi-millionaire husband, Alma is left alone in their luxurious villa. Driven by a compulsion to do good, she invites homeless mother Marina to take shelter in her house. This simple act gives a new meaning to Alma’s life: she decides to turn the entire property into a refuge for people in need. Alma is prepared to pour everything she has into this fragile utopia, but reality can fracture even the deepest convictions.