After living together for fifteen years, Marie and Boris break up. But she's the one who bought the house in which they've been living with their two children, although he's the one who entirely renovated it. For the time being, they're obliged to continue living in the house together, as Boris doesn't have the means to find a new home. Now it is the time for reckoning, neither of them wants to let go of what they esteem they've contributed over the years.