Ibiza, at the beginning of the 1990s. Jo is twenty years old. He lives in Berlin, is a musician and wants to be part of the electronic music revolution that is just beginning. To start out, the ideal would be to get a job as a DJ in the Amnesia nightclub. Martha has been living alone, beside the sea, for forty years. One night, Jo knocks on her door.