East Germany. Dani and his gang have grown up in the socialist utopia of the GDR. In their teens when the Berlin Wall comes down, they live life to the rhythm of techno, their wild dreams and the constant trips back and forth to the police station. Thrown headlong into the 1990s, these impetuous and disoriented youths will clash with the chaotic destiny of their generation.