The movie tells the story of 5 generations of the same family-owned circus. From the inauguration of The Great Mystical Circus in 1910 up to present day, viewers will accompany, with the help of Celaví, the master of ceremonies, the adventures and loves of the Kieps family, from their prime through to their decadency, up until the surprise ending. A film in which reality and fantasy come together in a mystical universe.