A young American in his twenties, Alexander Novak, has one ambition in life : to visit Prague. The reason for his joueney is to find a film extract there. This quest is Alexander's obsession. But from the moment he arrives in Prague, when he almost drowns by jumping into the river to save a stray dog, nothing happens as planned. He gets to know Elena who immediately offers him the services of Film Archive. She charms him with her sensuality and unpredictable humor. she introduces him to one of her passions : wrestling. A love story begins...