Lucas has been transferred to a tiny railway station, where travelers and trains rarely stop. But soon a woman will upset the peace. Inès has accompanied her husband to the station and embraces him before he gets into the train. Once she’s alone, she changes identity and becomes Adèle before returning to the platform. She waits for the next train to drop off another man, whom she also embraces.