It is the summer and the heat is overwhelming. Even in this small isolated farm where Maria, around thirty, lives with David, her companion, and Charlie, their five-year-old son. Affected by a memory disorder, Maria fights against her disease and hides her state from Charlie. But David's departure for professional reasons pushes aside the family balance.