One morning, in a suburb council apartment, Julien, age twenty, got up earlier than normal. His father is suprised. Has Julien finally found a job? Later, the young man begins his first day in a company specialized in the elimination of parasites and pests. He is introduced to the man who is going to take charge of his training: Julien finds himself then in front of his own father.