The solid friendship between two trappers living in isolation in the deep woods is dangerously imperiled because of the oldest one's fantasies. He is truly haunted by the memory of a woman, and can't refrain from constantly evoking it, to such a degree that the woman almost takes shape and slips into the youngest friend's bed.