Sabrina is a mid-wife. She loves her job and is highly respected by her colleagues for her qualities. But she is lonely in her private life. Her encounter with Agim, a farmhand on a truck farm, rekindles the promise of shared happiness. But when Sabrina becomes pregnant, she won't speak about it. Agim, who guesses what is going on, is ready to assume responsability for the child and to form a family. However Sabrina withdraws into herself and excludes Agim from any decisions she makes. He finally gives into the pressure exerted by his relatives and returns home.