Paris 1899. Corporal Jean Albertini, an orphan of humble origins, is chosen to infiltrate a band of anarchists. For him, it’s a chance to move up the ranks. But forced to compromise without respite, Jean is increasingly divided. On one hand, he delivers incriminating intelligence reports to his superior, Gaspard. On the other, he feels himself developing genuine feelings for the anarchists.