When she meets Abel, Ella’s life is turned upside down. Irresistibly drawn to this elusive lover, the young woman discovers the cosmopolitan, underground world of Paris’ gaming circles, where adrenaline and money reign supreme. Their love story, begun as a mere bet, turns into a devouring passion.