Gary is young, agile, and a quick study. He is one of those people to whom life promised nothing. From odd job to odd job, he finds himself employed in a nuclear power plant. There, near the reactors where the radioactive doses are the highest, he at last finds what he's been looking for: money, a team, a family. But the team is also Karole, Toni's wife, with whom he falls in love. Forbidden love and exposure to radiation slowly contaminate Gary. Each day becomes a threat.