Left alone in the family apartment and to her own devices, she encounters Maryline, a rebellious teenager who takes her to an illegal racetrack in Rungis, on the outskirts of Paris, where customized cars and bikes dangerously spin.
Fascinated by the circuit gang, Reynald, Franck, and the others, Prudence attempts to establish her place among them by trying to pass her loneliness off for freedom.