Jimmy Rivière is a young Gypsy, has a sunny but nervous disposition. Sometimes too nervous. Under pressure from his community, he converts to Pentacostalism and renounces his two passions: Thai boxing and Sonia.
But how can he refuse the new fight that his trainer proposes? And how can he resist the powerful desire that draws him to Sonia?