Aisemberg, 1975. Eight-year-old Sarah lives in a Catholic orphanage. One day, her biological father, whom she has never seen, turns up to take her to Paris for the weekend. But Sarah wakes up in Morocco. From this moment on, her fight will be to choose her own life and not to be subjected to the one chosen for her.