In the heart of the hammam, far from the accusing gaze of men, mothers, lovers, virgins and Islamic fanatics, butts and burqas, mingle and mix, confront one another, with laughter, tears, rage, the Bible and the Koran... before the flash of a dagger and the silence of God.