Like many undocumented immigrants, Samia ends up stranded on European shores. Haunted by the fear of being chased by her radicalized brother, whom she has denounced to the authorities, she first seeks refuge with Imed, a former acquaintance from her village, then with Leila, her employer. Feelings of desire and fear heighten the tension between these three protagonists...