Iraqi Kurdistan, in 1991. A few months after the First Gulf War, two humanitarian workers defy the curfew to save the son of their interpreter, hurt by an mine. In one night, lives are broken, the secrets are revealed, knots come loose. In a destroyed country, at the end of a dusty track, all have to meet their fate.