Fadila uses the success of the #balancetonporc and #MeToo movements to put an end to inequalities between men and women. The only problem is, she doesn’t have an experience to share, so she sets out to find one in her relationships with her exes. But she hadn't counted on an unexpected visit from Stéphane, a kind neighbor who is very committed to the feminist cause.